Charlie Chaplin _ Kendimi Sevmeye Başladığımda


Kendimi sevmeye başladığımda;
Farkına vardım ki;
Keder ve acı
Kendi gerçeğime aykırı bir yaşam sürmekte olduğuma dair uyarılardı.
Bugün, buna "ÖZGÜNLÜK" dendiğini biliyorum.

Kendimi sevmeye başladığımda;
Arzularımı bir insana dayatarak onu nasıl incitebileceğimi anladım
Zamanlamanın yanlış ve o insanın hazır olmadığını bilmeme rağmen ve o insan ben olmama rağmen. 
Bugün buna "SAYGI" diyorum.

Kendimi sevmeye başladığımda;
Farklı bir hayatı arzulamayı bıraktım
Etrafımdaki her şeyin beni büyümeye çağırdığını gördüm. 
Bugün buna "OLGUNLUK" diyorum.

Kendimi sevmeye başladığımda;
Anladım ki;
Koşullar ne olursa olsun, doğru zaman ve doğru yerdeyim
Her şey tam olarak doğru anda gerçekleşiyor
O halde, sakin olabilirim. 
Bugün buna "ÖZ GÜVEN" diyorum

Kendimi sevmeye başladığımda;
Kendi zamanımı çalmayı ve gelecek için büyük projeler tasarlamayı bıraktım. 
Şimdi yalnızca bana keyif ve mutluluk veren
Yapmayı sevdiğim
İçimi neşe ile dolduran şeyleri
Kendi tarzım ve düzenime göre yapıyorum. 
Bugün buna ""SADELİK" diyorum

Kendimi sevmeye başladığımda;
sağlığım için iyi olmayan her şeyden kurtuldum; yiyeceklerden, insanlar, nesneler, durumlar ve beni aşağı ve kendimden uzağa çeken her şeyden. İlk başta bu durumu sağlıklı bencillik olarak adlandırıyordum.
Bugün bunun ‘KENDİNİ SEVMEK’ olduğunu biliyorum.

Kendimi sevmeye başladığımda;
Her zaman haklı olmaya uğraşmayı bıraktım
O zamandan beri daha az yanılıyorum. 
Bugün, bunun "ALÇAK GÖNÜLLÜLÜK" olduğunu keşfettim.
Kendimi sevmeye başladığımda;
Geçmişte yaşamaya devam etmeyi ve gelecek hakkında endişelenmeyi reddettim. 
Bugün yalnızca, her şeyin gerçekleştiği ‘şimdi’yi yaşıyorum.
Her günü gününde yaşıyor ve buna "MEMNUNİYET" adını veriyorum.
Kendimi sevmeye başladığımda;
Aklımın beni rahatsız ve hasta edebileceğini anladım. 
Ancak, aklım kalbime bağlandıkça, değerli bir müttefik haline geldi.
Bugün bu ilişkiye "KALBİN BİLGELİĞİ" adını veriyorum.

Kendimizle veya başkalarıyla tartışmaktan ç
atışmaktan 
Veya herhangi bir sorun yaşamaktan korkmamıza gerek yok artık.
Yıldızlar bile çarpışıyor
Bu çarpışmanın sonucunda yeni dünyalar doğuyor. 
Bugün biliyorum ki "BU HAYAT!”

Charlie Chaplin


Yorumlar

  1. Her şey gönlünüzce olsun tebrik ederim sizleri sizi anlamak ne kadar güzel sağlık huzur mutluluk getirsin inşallah selam ve sevgilerimi sunarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolum aynı dilekleri bende size diliyorum 🙏🙏🙏 🌱🌴🥦 🍃🌿🌳🍀🎋☘

      Sil
  2. Bizler Chaplin i komedyen biliriz. Adama filozof gibi birisiymiş

    YanıtlaSil
  3. Ben Charlie Chaplin in tüp filmleri izledim. Hep o ince zekasını gözledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ayrıca bunu konuşmadan yapması 🌱🌴🥦 🍃🌿🌳🍀🎋

      Sil
  4. Bu adama sevilme mi Tarık Bey, Adam konuşmadan bizlere güzel dakikalar geçirtiyor

    YanıtlaSil
  5. Söylediği herşeyin altına imzamı atarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendimi seviyor ve beğeniyorum diye. Eşim bana "Egoistsin" diyor

      Sil
    2. Eşin bunu demiş ise bu kendini sevmeden dolayı değildir.
      Başka sebeplerden demiştir

      Lütfen Eşinizi dinleyiniz
      Hiç bir eş eşinin kötülüğünü istemez
      Toplumda eşinin daha iyi olmasını ister

      Sil
  6. Adam sessiz film çekeli 100 geçti. Hala tüm dünya onun filmlerini hala zevk ile izliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiği mesajlar 100 yıl daha geçse günceliğini koruyacak gibi

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1