Brooke Shields Mavi Göl Filmdeki Hali ile Şimdiki Halini Karşılaştırma

Mavi göl Film Seyir ettiğimde 
Çok güzel saf ve duru bir güzellik diye düşündüm.

O filmi Sırf bu güzellik için beğenmiştim.

Şimdi Düşünüyorum O Filmi Bu Hali İle Oynasa idi Sever miydim?

Tam Bilmiyorum.
Ama Şunu Biliyorum ki

O Zaman Filmde Yaptığı Rol İle daha çok ilgilenirdim.

Film Seyir Ederken Yalnızca Güzelliğine Bakıp Beğenmek
Film Seyir Ederken Oyununa Bakıp Beğenmek

Hangisi Daha Doğru Acaba 
Amaç 
Film Seyir Etmek Olduğundan
Role Bakmak Lazım Diye Düşünüyorum Ama

İçimden Bir Köşede O Büyüleyici Güzellikte Olsun İstiyor.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1