GSM Operatörlerinden Beklentimiz

Bugün 15 Temmuz 2017

Geçen sene bugün
İnsanlarımızın yıllarca telefonlarını dinleyen
Suçsuz insanlarımızı hapislere atan
Bu suçsuz insanlarımızın bazılarının hapislerde ölmesine sebep olan

Bizlerin yaşam kimyamızı bozanların

En son kozları olan darbe yapma girişimde bulundular

Halkımızın canı pahasına darbeye karşı durması ve
Askeriyemiz deki kahraman asker ve komutanlarımızın

Polislerimizin de, bu darbeye karşı çıkmaları ile darbe önlenmiştir.

Darbe yapanlar ise bağımız mahkemelerde ADİLCE yargılanması yapılarak hakları olan hükümleri alınacaklarına inanıyorum

Darbeye karşı çıkma esnasında ŞEHİT olan kahramanlarımıza Allah'tan rahmet diliyorum.

Gazi olanlara da saygımızı ve minnetimizi ifade etmek istiyorum.

GSM operatörlerin bugüne göstermiş oldukları hassasiyete Teşekkür Ediyorum.

Diğer resmi bayramlarımıza da aynı hassasiyetlerini göstermelerini bekliyorum.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1