Muhteşem Gözüken Fotoğraflar Nasıl Çekiliyor?

Aşağıdaki paylaşımı kısa not ile paylaşım yaptım
Ama Sacid Aker abim, katkıda bulunca onu ekledim
Onun Derin Fotoğraf bilgisinden eklemeden olmazdı.

Bu benim kısa paylaşım notum;
Fotoğraf karelerini büyüterek bakılırsa
Daha iyi anlaşılıyor
Bu işin sırrı

Güzel Bir Pazar Geçirmeniz Dileği İle

Bu da Sacid Aker’in katkı notu;
Konu fotoğraf olunca izninizle ilave edeyim.
- Fotoğrafta perde arkası yoktur. Herşey yaratıcı düşünce ve bakış açısıyla şekillenir.

- Portre fotoğrafı ışıklandırma nedeniyle özellikle ustalık ister.

- Fonda kullanılan neredeyse herşeyin digital fotoğrafı bazı sitelerde var. Örneğin ben Pixabay’den bazılarını alıp kullanıyorum.

- İşin çoğunluğu Photoshop ile tamamlanıyor. Aydınlık oda bizim için “olmazsa olmaz”ımızdır. Bütün düzeltmeler ayarlar orada yapılır.

- Portre genellikle stüdyoda çekilir. Doğa şartlarına göre ışığı ayarlamak daha kolaydır ama pahalıdır.

- İkinci fotoğrafların bazıları yanıltma amacıyla konmuş herhalde. Asıl fotoğrafla tutmuyordu.

Sonuç: 
Fotoğraf için makina araçtır. 
Fotoğraf kafada yaratılır.

Yeniden bakıp keyif alacağınız bol fotoğrafınız olması dileğiyle.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1