Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2


5 Unutulmaz film sahnesi ve müziği 

Güzel Bir Günü Geçirmenizi Dilerim

Tarık Başçıl  _  23 Şubat 2023

"Sesin Açmayı Unutmayınız"

6 _ Modigliani

7 _ Cesur Yürek

 8 _ Son Samuray

9 _ Yüzüklerin Efendisi

10 _Bir zamanlar Amerika



Modigliani Müziğin sözleri
Sanatçı Adı: Al Bano & Romina Power
Şarkı: Libertà •Albüm: Libertà (1987)

Özgürlük
Gece,uzaklara giden bir adamın omuzlarına iniyor
Karanlıkla beraber,adam kendisiyle birlikte bir sır götürecek
Evler ve kiliseler arasında ,bir kadın artık olmayan birini arıyor
Ve (ey özgürlük !) senin adına kaç tane insan hiç geri dönmeyecek


Ey özgürlük,öyle çok (insanı) ağlattın(ki)
Sen olmayınca öyle çok yalnızlık (oluyor ki..)
Yaşama sebebi oluncaya kadar
Sana sahip olmak için yaşayacağım8
Ey özgürlük,bir koro ayağa kalktığı zaman
Sana sahip olmak için şarkı söyleyecek

İnsanların derisi ve acıları üzerinde beyaz bir kağıt var*
Fakir insanlar için kinizm** her gün artıyor
Ama zayıf noktaların ortasında,karanlıkta bir güneş(yeniden) doğuyor
Ve sessizlikten ,özgürlüğü arayan bir ses doğacak


(Ey)Özgürlük,öylesine çok(insanı) ağlattın (ki)
Sen olmadan öyle çok yalnızlık(oluyor ki)
Yaşama sebebi oluncaya kadar
Seni ararken
Sana sahip olmak için yaşayacağım

(Ey) özgürlük,bir daha asla ağlamak yok
Sen olmadan öyle çok yalnızlık(oluyor ki)
Yaşama sebebi oluncaya kadar
Sana sahip olmak için yaşayacağım
Sana sahip olmak için..(yaşayacağım)

Yorumlar

  1. Tarık Hocam.

    Ne kadar güzel film müzikleri. Emeğinize Sağlık

    YanıtlaSil
  2. Modigliani hiç izlememiş idim. Müziği ve kısa tanıtımına bayıldım.
    Hemen izleyeceğim. Çok Teşekkür ederim Tarık Bey (Ankara'dan Hasan A.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasan Hocam. Bende filmi çok beğenmiş idim. Umarım sizde beğenirsiniz

      Sil
  3. Çok beğendiğim. O güzelim filmlere geri götürdünüz bizi, Sağolun (İstanbul'da Ali Ka.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ali Hocam.

      Güzel bir film olduğunda genelde insanların çoğu beğeniyor.
      Bende elimden geldiği sürece, en iyilerini seçmeye özen gösteriyorum

      Sil
  4. Bu güne kadar izlediğim filmlerde "Son Samuray" inden çok etkilenmişimdir
    İnanın 10-15 defa izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğenmiş idim. Yayılamadan önce de tekrar izledim. Filmi izlerken, aynı keyfi aldım

      Sil
  5. Bunları bulmak, sunmak ne büyük bir çaba Tarık’cım, kutlarım. (İst. Be. Yı.)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel müzikler, çok iyi olmuş Tarık (Hü. Or.)

    YanıtlaSil
  7. Selam Tarık Bey

    Bu filmlerin hepsini daha önce izlemiş idim. Çok beğenmiş idim.

    Şimdi tekrar hepsini tekrar izleyeceğim

    Beni eskilere götürdünüz
    Çok Sağolun (Sa. Ya. Ank.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel filmleri bende tekrar izlemekten keyif alıyorum. UCmarım sizde tekrar izlemekten keyif alırsınız.

      Sil
  8. Nereden buluyorsun. Harikasın. İyi ki varsın.👍👍👍🙏🙏🙏
    (Ali E. Mersin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ali E. Kardeşim

      Paylaşım yapacağın kişilere değer verirsen

      O zaman çok araştırıp, emek veriyorsun

      Emeğin olduğu herşeyin sonucu daha iyi oluyor diye düşünüyorum

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1