Sırf Gıcıklık Olsun Diye “KORONA” ya Karşı; “MUTLU” Olalım _ Bayramınız Daha Önceki Bayramlardan Daha Fazla Kutluyorum

Merhaba


Her bayramda bir şeyler yazmayı gelenek haline getirmiş idim
Bu bayramda içimden bir şeyler yazmak gelmedi

Bilim insanları “Mutluluk ve Mutsuzluk” bulaşık hastalık gibidir diyorlar
İnanın haklılar
Bunu şimdi kendimde de görüyorum

Bayrama mı giriyorum
Hiçbir öyle bir his uyanmadı içinden
Sıradan bir gün gibi uyandım

Geçen bayramdan bu yana bir bakıyorum 1 yıl içerisinde;
- Babam, Abim, Dayım, Yengem, Kuzenim, Arkadaşlarım, Komşularımın bazılar vefat ettiler (Bunların birisi hariç hiç biri Korona dan vefat etmediler)

O zaman niye hayatımda görmediğimden fazla vefat haberi ile karşılaştım
Düşünüyorum da
Acaba sabah akşam pandemi den dolayı TV’ler, Gazeteler ve insanlar birbirleri ile konuşmalarında hep ölüm haberleri

İnsanların hastaneler ulaşmasını engelledi
Veya
İnsanlar hastaneye gidersek, hastanede bulaşabilir diye korkularından
Normal kontrollerini ertelediler
Bu nedenlerden dolayı normal ölümler arttı

Tekrar soruyorum kendime insan bilinçaltına girip, senin de sıran geldi
Haydi,
Seni bugünlere kadar getiren vücudumuzun harikalar yaratan organlarının yaşam mücadelesinin vermekten vaz mı geçiyor? diye düşünmekten kendime alamıyorum

Bunu yazarken şimdi
Ya Tarık…
Bu mantık sana doğru olma olasılığı, aklına uyar gibi
Bilimsel değil ama mantık çerçevesinde doğru gibi

O zaman sorun belli
Sorun belli olunca çözüm bulmak daha kolay

Çözüm ne o zaman
Çözüm sabah kalktım bugünü bayram gibi hiç his etmedim dedim ya
Bu yanlış, bu olumsuzluk bu benim hayatta kalmam için mücadele veren
Savaşçı organlarımın morallerini bozmaktan başka hiçbir halta yaramayacak
Bu bugün bayram gibi değil demek

O zaman
Bu gün Bayram
Ve Evimdeyim
Bayram ziyaretlerine gidemiyorum ama
Akrabalarımı ve Dostlarımı görüntülü arayabilirim
Teknoloji bu imkânı bize sunuyor

Haydi, hepimiz birbirimizi
Görüntülü aramaya çalışalım
Mutlu olduğumuzu herkese gösterelim
Onların da mutluluklarını görelim

Sırf Gıcıklık Olsun Diye “KORONA” ya Karşı; “MUTLU” Olalım

Bayramınız Daha Önceki Bayramlardan Daha Fazla Kutluyorum

İyi ki Benim Yaşam Trenime bindiniz
Sizinle Yaşam Trenimde Seyahat Etmek Benim İçin Zevk

Tarık Başçıl _ 13.05.2021



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1