Bugün Benim Doğum Günüm _ 27.10.2021

Bugün benim doğum günüm

Öncelikle beni arayan ve mesaj atan dostlarıma sağol ve varol
Sizler ile birlikte yaşamak keyifli geliyor bana

Bugün hakkında bir şeyler yazmak ve bunu da sizler ile paylaşmak istedim
Biraz uzun olacak zaman bulursanız okursunuz

Tanrılar tanrısı Zeus tarafından
Oğlu yarı tanrı Herküle verilen
Bir birinden zorlu on iki görevi yerine getirircesine

Hayat yolunda karşına çıkan
Zorluk ve engelleri
Layıkıyla ve hakkıyla yerine getirebilen

Tanrılar katına çıkarak mükâfatı olan ölümsüzlüğü
Ve tanrısallığı
Tanrıların yiyecekleri

Ambrosia ve nektarin ile taçlanan Herkül gibi
Zahmetinin ve emeğinin karşılığını

İçin Ailem.

Beni dünya getirmeye karar vermedi.
Annem hamile kaldığı için ben doğdum.

O zaman niye dünya geldim?

Amacım ne olmalı veya ne yapmalıyım diye düşününce aşağıdaki cümle ile özetleyebilirsem.

Demek ki kendimi iyi yetiştirmeye

İnsanlara küçükte olsa yardım ve bilgi aktarmaya geldim. diye düşündüm özetle

Ayrıca da;
Bu dünyaya birbirinden eşsiz kar taneciği olan 
Sizleri tanımaya
Tanış oldukça dostluk etmeye geldim.

Bu yeterli mi acaba

Sevgi’yi keşfettiğimizde yeterli olacağını düşünüyorum.

İşte herkesin hayatının amacı bana kalırsa bu:
Sevgiyi keşfetmek, sonrasında sevgi olmak.

Elbette, bir kişiye veya kişilere olan sevgiden bahsetmiyorum (ki bu da yollardan biridir), aşkın bir sevgiden bahsediyorum.

Sadece var olmakla deneyimleyeceğimiz tamamlanmışlık hissi, sevgiden geçiyor.
Sevgi olunca ancak, dünyadaki kusurlu varoluşumuzun ötesine geçebiliyoruz.

Ve sevgi olunca, zaman, mekân, deneyim, var oluş, her şey, ama her şey yok oluyor.
Sadece bir “var olma” durumu, ve buradan akan sonsuz bir tatmin…

Nobel ödülü almış ve 20. Yüzyılın en çok okunan yazar ve filozoflarından
Bertrand Russell’ın, kendisine hayatının temel deneyimi sorulduğunda verdiği cevap şimdi de, bundan sonraki zamanlarda da güncelliğini koruyacak:

“Sevgi Bilgeliktir. Nefret Aptallıktır.” Demiştir.


Sevgi yer çekimidir
Çünkü insanların birbirine çekim hissetmelerini sağlar.

Sevgi için yaşarız ve ölürüz.
Bu evrensel güç sevgidir.

Bilim insanları, evren için birleşik bir kuram ararken, görülemeyen en kuvvetli evrensel gücü unuttular.

Sevgi ışıktır
Onu alıp verenleri aydınlatan.


Sevgi kuvvettir
Çünkü bizdeki en iyiyi çoğaltır ve insanlığın kör bencilliklerinde tükenmemesine izin verir.

Sevgi için yaşarız ve ölürüz.

Sevgi ile Kalınız 
Benim Yaşam Trenimdeki Dostlarım

 


Yorumlar

  1. Doğum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım.Sevenlerinizle birlikte nice güzel yaşlara Tarık Bey

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı güzel yaşlar diliyorum Tarık hocam. Sevgiyle kalın. Etrafımızda hep sevgi dolu insanlar olsun.

    YanıtlaSil
  3. ALLAH sevdiklerinle,sağlıklı ve mutlu ömürler versin.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Tarık
    Nice sağlıklı ve mutlu yıllara
    Herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1