Akciğerinizi Test Ediniz


Aşağıdaki video ok a basınız çalıştırın
Nefesinizi ne kadar tutacaksınız?
Kendim denedim
Nefesimi aldım
Bir on bitti.

Video tekrar başlattım
2. On bitti.


Video tekrar başlattım
3. de ancak 1 yapabildim.

Yani 21 de ben bittim
Nefes almaya tekrar başladım


Belki bir daha antrenman yapsam 25 yapabilir miyim diye de düşündüm

Bu kadar nefesimi tutmamın nedeni
Her gün yürüyüş yapıyorum
Haftalık ortalaması 15 ile 20 km oluyor


Bunu da yaklaşık 10 - 15 senedir düzenli yapıyorum
Her tarafa yürüyerek gidiyorum

Örneğin
Herkesin bildiği yer olduğu için örnekleme yapıyorum.
Taksimde isem Mecidiyeköy'e "Kesinlikle" soğukta olsa, yağmurda olsa yürürüm.


Sağlıklı Yaşam İçin Yürüyüş Yapmamız Şart

Tarık Başçıl _ 08 Ocak 2022



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1