Instagram Kullanıcıların Muhakkak Okuması Gerekli Yaşanmış Uyarı

Ben Instagram Kullanmıyorum ama
Aşağıdaki mesaj şu sıralarda çok yaygın olarak dolaşmakta

Bunu çok sevdiğim Odtü Arkadaşım gönderdi
Hesabınızı ele geçirilmek için yapılmış “TUZAK”

Maalesef kendisi çok ihtiyatlı ve tedbirli olmasına rağmen
Biranda boşluğuna gelmiş
İstenileni yapmış ve Hesabını kayıp etmiş

Açmayın ve Hemen Siliniz

Eğer bu yazı hoşunuza gitti ise ve Yararlı bilgi olarak görüyor iseniz;
Size gönderdiğim link i sevdikleriniz ile paylaşım yapmanızda fayda var olduğunu düşünüyorum

Güzel Bir Hafta Sonu Geçirmenizi Dilerim


Tarık Başçıl _ 08 Ocak 2022

Not: Okumak isteyen olursa en alta arkadaşımla olan yazışmayı ekliyorum




Sevgili dostlarım, arkadaşlarım..

Dün akşam İnstagramdan bir mesaj geldi..
Mesajda instagram hesabımın çalındığı ve eğer 24 saat içinde söylenilen şeyi (Tekrar instagrama sayfama şifre ile giriş işlemi)yaparsam sayfamı kurtarabileceğimi bildiriyorlardı ..
Bu günlerde çevremde bu tür olayların olduğunu bildiğimden-Eyvah benimde başıma geldi-diyerek düşünmeden acele söylenenleri ysptım ve olan oldu

 ..Hesabım çalındı ve şu anda bir takıp para işleri reklamı için kullanılıyor..

Lütfen eğer instagram kullanıcısı iseniz benim için @vesevgilerle hesabını şikayet ediniz ..

Rica ediyor ve hepinize tek tek teşekkür ediyorum ve sizi böyle gereksiz bir durumla meşgul ettiğim için beni bağışlamanızı diliyorum..

Sevgilerle

1. Cevap yazım;

İyi Akşamlar Sevgi Kardeşim

Okuyunca ne kadar kolay 
Nasıl Olurda böyle bir hatayı yapar diye insan düşünüyor

O anda kaybetme duygusu ile insan panik oluyor
Çünkü panik olduğu zaman 
Mantık ve Akıl süzgecinizi kaybetme olasılığı var

İstenileni hemen Yap ve hemen bu beladan kurtul mantığı
Senin de başına bu gelmiş işte

Senin ve benim yazımı okunsa bile
Panik olursa yine aynısı yapılır

Tekrar çok geçmiş olsun
* * * * * * * * * * *
2. Bir sürü yorumlar yapılınca ikinci açıklama yazısı yazdım;

Panik olmaya örnek olarak

Zil zurna sarhoş u verebiliriz
Ayıkken düzgün çizgiden yürüyebilen bir insan
Zilzurna sarhoş olduğunda yürüyemez

Tekrar ayıkken yürür
Tekrar zilzurna sarhoş olduğunda yine yürüyemez

Bunu biliyoruz değil mi?

O zaman panik de aynı böyle bir şey gibi
Çünkü panik olduğu zaman 
Mantık ve Akıl süzgecinizi kaybetme olasılığı var

Kocaman bilim adamları veya
Gerçekten tedbirli insanlarımız
Telefonun kapamadan bankaya gidip parasını çekiyor 
Adamların istediği hesaba parayı tıpış tıpış yatırır

Bunu yapması, onların geri zekalı olduğunu göstermez

Panikten ve kendisini bu beladan biran önce kurtulmak için
Gereken işlemin
En doğrusu, bu olduğuna inandığından bunu yapar





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1