Tarım Ülkesi Türkiye _ 1952 Yılında ABD Silahlı Kuvvetleri “Türkiye Aradaki Ülke”

1952 Yılında ABD Silahlı Kuvvetleri “Türkiye Aradaki Ülke” Tanıtım Filmi  yapmış 

Yorumsuz olarak sizler ile paylaşmak istedim 

Aşağıdaki Linke Tıklarsanız Video Ulaşırsınız 

Güzel Bir Pazar Günü Geçirmenizi Dilerim 

Tarık Başçıl _ 13 Mart 2022 

Yorum yapmayayayım dedim ama yine dayanamadım yaptım 

Yol Kenarına Dökülen Çekirdeklerden Bile 
Ayçiçeği Yetişen Ülkemizden 

Rusya’dan ve Ukrayna’dan 
Gelecek Ayçiçeğini Bekleyen 

Türkiye’ye Durumuna Düşmesi 
Sizleri Bilmiyorum Ama 

Bana Acı Geliyor 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1