Peki Gönül Bakıcısı Ne Yapar?


Ne yapıyorsun?
- Ben gönül bakıcısıyım.


- Gönül bakıcısı mı?
- Evet.

- Peki gönül bakıcısı ne yapar?

- Kalpler incindiğinde veya incindiğinde
Onları dinleyecek birine ihtiyaç duyarlar. 
Onları Duyuyorum

Hassasiyete ihtiyaçları var. 
Hassasiyet yaraların iyileşmesine yardımcı olur. 

Kalpler kırıldığında
Ruhun dibine düşen parçaları toplamalarına yardım edecek
Birine ihtiyaç duyarlar. 
O parçaları toplamalarına yardım ederim. 

Ayrıca, kalpler kırıldığında ayakta durmakta zorlanırlar
Onları tutacak birine ihtiyaç duyarlar. 
Onları Tutarım

Uyuyamadıkları zaman
Onları sallıyorum

Onlara hikayeler anlatıyorum. 
Olacakların hikayelerini anlatıyorum. 

Kalplerin cesareti kırıldığında
Kalplerin umuda ihtiyacı vardır
Benimkini açarım
Onlara Bir Kalbin Atması İçin
Her Zaman
Bir Sebep Olduğunu Gösteririm



Yorumlar

  1. Tarık Hocam, Şili'den Selamlar, Ne kadar güzel bir konu, Tam bizim gibi gurbeti vatan değil de iş kapısı belleyenlerin gönülleri de VATAN diye atıyor.
    Bizlerinde bir Gönül bakıcına her zaman ihtiyacımız var.

    Sevgi ve Selamlarımı sunuyorum.
    Lütfen Hafta sonu yazılarına ara vermeyin
    Başkalarını bilmiyorum. Ama bana "HAP" gibi geliyor
    Her konu hakkında aydınlatıcı bilgiler öğreniyorum.

    Buradaki arkadaşlarıma senin yazdıklarını anlatıyorum
    Bana diyorlar ki; Bu kadar bilgiyi nereden öğrendin
    Bende sizin Blog adresinizi veriyorum

    Kendimdeki gelişmelerin bende farkındayım

    İyi varsın TARIK HOCAM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Kardeşim.

      Sizlere Türkiye de iş imkanı yaratamadığımız için bizi bugüne kadar yöneten tüm karar vericiler sorumlu
      Bu bana acı veriyor

      Ben isterdim ki
      Sizler oraya ekmek kapısı için değil de
      Türkiye de kazanıp, artırdığınız paralar ile turist olarak oraları gezmek için gitmenizi

      Bir gün ülkeyi yönetenler
      Ülkenin durumunu düzeltip, benim hayalimi gerçekleştirir

      Adana da bugün hava sıcaklığı gölge de 46 °C den Sıcak Sevgi ve Selamlarımı gönderiyorum

      Sağlığım el verdiği ve google blogspot burayı kapatmadığı sürece devam edeceğim

      Ne mutlu bana ki;
      Derlediğim yazılar birilerine dokunuyor 🙏 🌱🌴🥦 🍃🌿🌳🍀🎋

      Sil
  2. Herkesin her zaman gönül bakıcısına ihtiyacı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bunu çocukken annelerimiz iyi yapıyorlar. 👍 🌱🌴🥦 🍃🌿🌳🍀🎋

      Sil
  3. Şimdiler de sürekli gönlümüz hep kırık, Hem de her şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekonomik sıkıntılar insanları umutsuzluğa itiyor
      Böyle olunca da
      İnsanlar birbirlerinin kalblerini daha kolay kırmaya başlıyorlar

      Sil
  4. Yazıya tam uyumlu bir resim bulmuşunuz. Zaten resme bakan anlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yazıya uyumlu bir resim olmaz ise okumayı veya ilgiyi azaltıyor.
      Onun için çok dikkat ediyorum resim konusuna

      Ayrıca da takdir ettiğiniz içinde Teşekkür Ederim. 🙏 🌱🌴🥦 🍃🌿🌳🍀🎋

      Sil
  5. İnsanların muhakkak bir gün gönül bakıcısına ihtiyaç duyduğu anlar oluyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1