Yaşam Trenimiz


Doğarken bindiğimiz o trende anne ve babamızla tanıştık.
O zamanlar onların hep bizimle seyahat edeceklerini sanıyorduk.
Oysa
İstasyonun birinde onlar trenden ineceklerdi.
Bizi yolculuğumuzda yalnız bırakacaklardı.


Zamanla
Trene başkaları da bindi.
Ve bizim için önemliydiler.

Kardeşlerimiz, arkadaşlar, çocuklarımız,
Hatta hayatımızın aşkını.


Birçoğu inmiştir.
Arkalarında üstelik de kalıcı bir boşluk bırakarak.
Kimisinin de eksikliği o kadar fark edilmez olmuştur ki
Yerlerinin boşluğunu bile fark edememişizdir.


Bu tren yolculuğu
Neşe, keder, hayaller, beklentiler, merhabalar ve vedalarla doludur.

Burada başarı;
Tüm yolcularla iyi ilişkilerde olmaktır.
Bunun için de elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız.

Ancak,
Hepimizin karşı karşıya olduğu bir muamma var:
Hiçbirimiz hangi istasyonda ineceğimizi bilmiyoruz.
İşte bunun içindir ki,


En iyi şekilde yaşamalı,
En iyi şekilde sevmeli, affetmeli, olduğumuzun en iyisini yansıtmalıyız.


Burası çok önemli
Çünkü trenden inip de yerlerimizi boş bırakacağımızda
Yaşam treninde yolculuğa devam edeceklerde güzel anılar bırakmalıyız.

Öyleyse
Yaşam treninde size iyi yolculuklar diliyorum.


Çok sevgi verin, başarı biçin!
Son olarak da, trenimde yolcu olduğunuz için her birinize teşekkür ederim.

Şahsen trenden bu yakınlarda inmeye hiç niyetim yok
Yine de
Ola ki indim

Sizinle Seyahat Bir Zevkti
İyi ki Binmişsiniz


Yorumlar

  1. İyi ki seninle aynı trene binmişim Tarık kardeşim. Yolculuk kısa da sürecek olsa ben çok mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋☘

      Sil
    2. Tarık bey teşekkürler iyi ki varsınız

      Sil
  2. Sizinle de seyahat bir zevkti Tarık abicim.

    YanıtlaSil
  3. Tarık, iyi ki tanımışım. yazıların çok içten. keyifle okuyorum.

    YanıtlaSil
  4. Tarık bey bu yolculukta sadece sizi bu paylasimlardan tanisamda ıyki varsınız ıyki aynı yokculuktayiz...

    YanıtlaSil
  5. İyi ki geçte olsa sizinle aynı trene binmisim. Çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
  6. Tarık Hocam, Bu sıralar haftalık paylaşımlarınıza niye ara verdiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulup, paylaşım yapmıyorum. Kusuruma Bakmayınız

      Sil
  7. Tarık Bey, Güzel ve Bilgilendirici paylaşımlarınıza ara vermiş gibi görüyorum. Umarım bunu sebebi sağlık değildir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim. Sağlım Yerinde ama Fırsat bulup paylaşım yapamıyorum

      Sil
  8. Orman gibi, ağaç gibi daha dik olmak için daha yakın daha omuz omuza olmak lazım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Sizinle aynı trende yolculuk yapmak bir keyifdir. Geçtiğimiz istasyonlarda bıraktığımız güzel anılar ise hoş seda olarak kalacakdır. (Dr. Ah. Tu.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Doktorum

      Bende sizin trenimde olmanızdan keyif duyuyorum.
      Birlikte Yaşam Trenimize Güzel İnsanların bizimle seyhat etmesini canı gönülden diliyorum
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋☘

      Sil
  10. Muhteşem ifade etmişsiniz Tarık Hocam katılıyorum size (Tü. Eskişehir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Tülay Hocam.
      Umarım Bu Yaşam Trenimizde İnsanları ve Doğayı Sevenler ile Birlikte Devam ederiz
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋☘

      Sil
  11. Çok güzel yazmışsın Tarık'cığım
    Bundan daha iyi kaliteli bir yaşamın ne kadar önemli olduğu anlatılamazdı. (Ün. Ka. Ankara)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Ünsal Hocam

      Üniversitede Sizin trenize binerek, Bilgilendim
      Bu bilgilerimi işimde ve hayatımda kullandım

      Aradan 45 yıl geçmesine rağmen hala aynı trende seyahat etmekten zevk alıyorum
      İyi ki Siniz Yaşam Trenize bindim
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

      Sil
  12. Teşekkürler güzel insan Tarık bey kardeşim biraz özlem biraz geç kalmışlık biraz eğitim olmuş yazınız tek geldik tek gideceğiz ister trende ister vapurda ister aynı dünyada gerçek bu seninle aynı dünyada olmak güzel iyi akşamlar
    (Er. To. Ankara)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Ercan Abi

      Bizim Yaşam Trenimize çocuklarımız çocuklarımızın sayesinse
      Birbirimiz tanıma imkanı bulduk
      Hep birlikte yolculuğumuzun keyfini çıkarmaya bakalım
      Sağlığımız ve İmkanlarımız ölçüsünde
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

      Sil
  13. Tarık kardeşim iyi ki seninle aynı trendeyiz Bu güzel paylaşımların bu yolculuğumuzu çok daha keyifli bir hale getiriyor Senin gibi kaliteli bir insanla yolculuk çok güzel
    (Gü. Bu. Trabzon)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Müdürüm

      Bilgi darağacım ölçünsün de paylaşım yapmaya çalışıyorum
      Bende senin ile aynı trende bulunmaktan mutluyum
      Umarım bu Yaşam Tren yolculuğumuzda İyi insanlar bizim trenimize binerler
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

      Sil
  14. Sizinle aynı trende yolculuk etmek gerçekten çok keyifli Tarık Hocam. İyi ki varsınız. Daha nice güzel yolculuklarınızın olması dileğiyle (Ay. Öz. Eskişehir )🙏🍀🧿🪻🌱🌺🍀🌿🌹🍃🍁🌴🌳🌾🌻🌈💧❄☔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Ayşe Hocam

      Bende sizinle ve Güzel Kız Kardeşinizle Aynı Trende olmaktan
      Çok keyif aldım

      Hele Şifacı Kız Kardeşinizin çevresine saçtığı mutluluk enerjisini içimde his etmekten
      Ayrıca mutlu oluyorum
      İyi ki, Sizlerde Varsınız
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

      Sil
  15. Tarık bey sizi tanıdım. Güzel konuşmalarını dinledim. Orada hiç kimse değerini anlamadı. Ben sizi takdir ettim. İyi ki tanımışım. Trende iyi dostlarla yolculuk çoook güzel oluyor. Teşekkür Ederim... (Mu. Dö. Mersin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Mustafa Abi

      Orada bulunan birbirinden değerli yeni tanıdığım abilerimle yazışmaya senin gibi devam ediyorym
      Zaten 2 kişi anlamadı anlatmak istediğimi
      Her zaman birileri çıkıyor, o da normal. Sonradan onlar da yanlış olduğunu anlamıştır
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

      Sil
  16. Aydıncık Sevdası sonucu bir rastlantı ile trenine bindiğimden; aynı trende seyahat ettiğimden dolayı çok keyifli bir yolculuk yaptığımı düşünüyorum. Çağdaş bir düşünür, çağdaş bir bilim insanı, bir atom karınca -deyim yerindeyse- olarak gördüğüm, Tarık BAŞÇIL ile sohbet de insana sadece keyif değil, bilgilenme imkanı da sağladığından daha bir önem arz ediyor. İyi ki rast gelmişim. Sağlıklı, uzun soluklu, bilgi dağarcığındakileri paylaşabilmek olanağını bulabileceğim nice güzel yolculuklarda birlikte olmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke isminizde yazmış olsa idiniz.
      Teşekkür ederim. Övgü dolu sözlerinizi için
      🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

      Sil
  17. Sevgili Tarık Kardeşim.. Ben İbrahim SAVRAN.. (!) Tren oldukça kalabalık. Son anda bilet bulabildim ve aranızda "sıkış tepiş" yer bulabildim.
    Ne kadar mutluyum tahmin edersin(iz).. Tarık'cım; aile, akraba, arkadaş, büyük -küçük dost kıymeti bilen birisi olduğuma inandığım için sana çok teşekkür ederim. Bir Teşekkür de yolculsrınGüzel Sohbetine..

    YanıtlaSil
  18. Çok Sağol İbrahim Kardeşim. İnşallah Trenimizde hep huzur ve mutluluk rüzgarları eser de, Bizlerde daha keyifli yaşam yolculuğumuza devam ederiz 🙏 🍃🍀🌱🌴🌿🥦🌳🎋

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1