Topladığım Notlar _ 1

İlk okuldan beri hep not alırım
Kitap okursam
Sohbet edersem
Ders dinlersem
Film seyir edersem vs.

Ne olursa olsun not alırım
Çünkü

Benim beynim bana hiç bir zaman 
Bir şey hatırlamamda yardımcı olmuyor
Bir kelimesini hatırlasam 
Konuyu hatırlayacağım ama nafile

Bende beynime hüküm edemediğim için notlar almaya başladım
O bana yardımcı olmaz ise
Notlarım yardımcı olur diye

Bu gün yeni bir paylaşım serine başlıyorum
Topladığım notlar diye

Umarım Yararlı Notlar Almışımdır

Tarık Başçıl  _  09 Nisan 2023
1
Okur Yazar Oranı 1897 ile 2013 arası
2
Atatürk 28 Mart 1930 da Konstantinopolis Yazılı Mektupların İade Edince 
Tüm Dünya Ayağa Kalktı. 
İlk ABD ve Sonra Tüm Dünya 
İstanbul İsmini Kabul Etmek Zorunda Kaldı
3
Atatürk ün Kapattığı Kız Koleji
4
Bir Zamanlar Türkiye 1934 de Ürettiğimiz Uçak Şaha Hediye Etmişiz
5
Bir Zamanlar Türkiye 1951 de Uçak İhraç Etmiş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anneler Günü İçin 3 Derleme

Kağıt Bardak ve Makam

Yaşam Trenimiz

Bilge ve Cahil

Sultan Abdülaziz’in Dişi Ağrımamış Olsa idi. Gezi Parkı Davası Olmayacaktı. Niye Aron Angel İlgisi Var ve Belediye Seçimi

Afrika Niye Önemli

Unutulmaz Film Sahneleri ve Müzikleri _ 2

Hayattan, Edebiyattan, Tarihten ve Filozoflar gibi Ünlü Kişilerin Sözler ve Videolar Serisi _ 040

Bazen Önüne Gelecek Çok Büyük Fırsatı, Aslında Fırsat Olmadığını Görebilen Kişi Olmak. Sizi Sony Yapabilir

Film Önerim _ Bitmeyen Sınav (12th Fail) _ Biyografi _ Hindistan _ 2023 _ İmdb 9,1